Oct 10, 2011

Red Elmo

بسم الله الرحمن الرحيم

tajuk tiada kaitan dengan entry
Hah nampak dak menatang banner ni aku letak KHAS untuk stalker fanatik aku . Thanks sebab stalk aku , i loikeeee it so much . Muahh :* kasi kiss dekat stalker kesayangan aku . Best an an baca entry blog aku . Syokk uuuuw . Aku tak sangka blog aku 'famous' jugak untuk stalker-2 aku ni kan . Tau sepa aku tulis entry ni ? Sebab aku nak bagi tau yang hampa-2 lah menyebabkan aku dengan ehem-2 aku misunderstood and macam-2 laa . Wohhh , dasyat . HAMPA MEMANG HEBAT ! haha , ringan mulut sangat kaa ? Ada yang hampa tak puas hati dengan entry aku yang menarik ni ? Ka jelousss aku dengan Huzaifah or what ? aku TERRRRpaksa tulis entry ni untuk tatapan hampa sebab aku TERRRRRlalulah sakit hati untuk hari ni . Tahniah stalker-2 , anda awesome :D hampa baca la puas-2 entry aku nah , lepas tu aku just nak cakap BYE-2 STALKER . Hampa boleh pi main jauh-2 . i dont need stalker anymore . Ni kali terakhir entry aku untuk stalker kesayangan aku . Tamo nanges tauu , byebye muuahhhh !

p/s ; entry ni memang khas untuk hang , STALKER !

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: