Sep 5, 2011

magis-2 cintaa

بسم الله الرحمن الرحيم

first of all , selamat hari raya maaf zahir dan batin . how raya ? best ? okay thanks Huzaifah sebab baru tadi datang rumah saya . iloveyouuu ! apa-2 pun bala bencana yang berlaku , saya akan sentiasa disisi awak nah . so , balik pada title . semua orang tau cinta tu indah and membahagiakan right ? when it comes to one's life , which will bitter sweet , all the pain will disappears and everything bad is going to be beautiful . tu la antara magisnya cinta . nak tau apa lagi keajaiban sebuah cinta ? jummm .

# love can change a person's life with the blink of an eye . ia mampu membuatkan seseorang yang miskin menjadi kaya dan kaya menjadi miskin .

# hanya dengan cinta seorang yang tidak pernah senyum , ego dan panas baran boleh mengukir senyuman setiap saat .

# bila bercakap pasal cinta , there would not be anyone able to explain the true meaning of love .

cinta boleh menjadikan satu saat tu paling membahagiakan dan menjadikan satu saat tu sangat menyakitkan .


# kuatnya cinta ada kalanya boleh menjatuhkan gunung yang gah , lautan yang luas dan bukit yang tinggi .

# cinta tidak akan indah jika pasangan tidak mampu menjadi sahabat bagi pasangan . the best lover is the greatest friend .


# cinta bukanlah sekadar perasaan sayang-menyayangi semata-2 but the most important is keikhlasan sebab perasaan sayang boleh datang dan pergi .

# sebuah cinta yang sejati mampu mendengarkan apa yang tidak dikatakan dan mengerti apa yang tidak dijelaskan sebab cinta tidak datang dari mulut dan lidah or anyone's mind tapi cinta lahir dari hati yang paling dalam .

# when it comes when you love someone , you should prepare yourself to accept suffering . bukan namanya cinta jika hanya membahagiakan .

p/s ; kenapa aku highlight ? sebabakurasamacamnakhighlightlahh .
Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

1 comment:

♥ AkuMuslimSederhana ♥ said...

haip shantek..visit u..jom visit i pule