Aug 29, 2011

Ucapan Selamat Hari Raya

بسم الله الرحمن الرحيم

# Cik ibu dan Cik abah
maafkan saya andai pernah menyakitkan hati ibu abah berdua , pernah lukakan hati ibu abah . suka ponteng buat kerja rumah , buat-2 busy bila kena buat kerja , buat tak endah bila kena nasihat . hee biasa laa tuu , apa-2 pun saya disini menyusun 10 jari ingin memohon maaf nahh . ampunkan saya :D

# Mohd Huzaifah 
b , aina minta maaf nah sebab banyak gila buat bagi sakit hati , terasa , terkilan and sedih-2 selama kita bersama . even kita tak mesej pun , tapi kita rapat sangat maybe membuatkan awak cepat terasa . maafkan saya okay . alaa , dalam couple mesti ada suka dan duka kan . bumi mana tak pernah ditimpa hujan kan b . takpa-2 , kita akan lalui bersama . raya dekat KL elok-2 b . iloveyouusomuchhh !

# cousin tersayang
fiqah , aku minta maaf kalau marah-2 hang kaa . aku tau hang tak terasa pun dengan aku sebab aku pun tak terasa dengan hang . hee , apa pun aku minta maaf sebab suka bagi hang segan and apa-2 ja lah . mira , aku minta maaf kalau dulu masa kecik-2 suka buli hang nah . maafkan aku sebab suka gigit hampa masa kecik-2 dulu , hee BUDAK-2 .

# my true besties
myza , dyanah , salshabilla , ita , anis , mila dan fatin athirah . aku minta maaf terkasar bahasa dengan hampa , bagi hampa terasa dengan sikap aku . suka menyakat hampa , suka buli hampa , suka gatai-2 dengan hampa kecuali mila ;) aku sayanggg hampa gila a lot lah ! hampa always dengan aku bila aku happy and bila aku sedih . you taught me what the meaning of true friend and how to appreciate it . thanks :D kita pi raya sama-2 nah sabtu nii .

# to all
di sini saya berbesar hati ingin memohon ampun jika pernah buat salah silap kepada anda-2 sekalian . saya hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari kesahan . kita kosong-2 nah ! dengan adanya peluang ni , saya menjemput semua ke open house rumah saya pada hari raya ke 4 okay . kehadiran anda ditunggu-2 . terima kasih !

p/s ; selamat hari raya maaf zahir dan batin .

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

4 comments:

Mirza Syazani said...

Yeay ! I love you Ummi :p

milo said...

haha ,, ak no hal lahh .. (lam hati suka an) haha..

selamat hari raya aina .. sorry jgk lau ak wat slah kat hg :)

anak haji zaini said...

mijaa ; i lov u too sayangg :)

anak haji zaini said...

milo ; cee hehe . selamat hari raya , no prob ahh !