Aug 25, 2011

salam takziah

بسم الله الرحمن الرحيم

rasa macam tak percaya ja yang awak dah tak dak . saya dapat mesej pagi tadi , awak dah meninggal dunia . betul kaa ? saya masih ragu-2 kebenaran tu . then Niswah mesej , 'Aina hang tau dah pasal Izat ? ' aku terus call . ' Weh Aina dia dah meninggal , hang bawa bersabar nah . '

Astagfirullah hal azim . Ya Allah cepatnya awak pergi . walaupun saya dah tak mempunyai perasaan kepada awak tapi saya tetap serba salah . dan saya sedih sebab awak pernah jadi kenangan saya pada suatu masa dulu . awak dah maafkan saya ? saya rasa banyaknya salah saya dengan awak tapi awak bersabar tunggu saya lebih setengah tahun . tapi hati tak boleh paksa . saya dah tak boleh menyayangi awak . saya cuma anggap awak sahabat baik saya dan tak lebih pada tu . saya tau awak sedih tapi awak tetap terima sebab tak nak lost contact dengan saya . tapi sekarang awak dah tak dak . saya reda , saya doakan semoga awak tenang di sana dan di tempatkan di tempat orang yang baik macam hati awak . Al-Fatihah .

p/s ; last paper , exam bio .

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: