Jul 27, 2011

tolonglah , aku bosan !

assalamualaikum dan salam boring . sekarang ada lebih kurang 20 minit lagi sebelum pukul 12 . tau pukul 12 ada apa ? selalunya untuk remaja-2 zaman sekarang ni semestinya akan berSUPERSAVER . ya dak ? kfoin , actually aku tengah bosan tahap gaban sebab dok cangak depan pc nih dari pukul 8 tadi . habis lenguh segalanya lahh . dah habeh tak tau nak buat apa dah . blogwalking dah , dengar lagu dah , baca cerita lawak dah , tengok movie dah . nak buat essay bm yang berlambak tu ? arghh nanti ahh , setakat kena cubit . normal la tu untuk student macam aku ni . 

so sekarang ada lagi 10 minit , i think i wanna wash my hair first sebab aku suka rambut aku sejuk malam-2 . selesa ba'ang nak tidur . baru shahduu ;)

p/s ; cik ibu , jum pi KLC jumaat nih , nak beli Silkyshine . boleh nah nah ?

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: