Jul 22, 2011

thanks sayang :)


THANKS so much Huzai for the Mr. Domo . sekarang dia dah ada kawan :) i love you lah ! 

21 Julai 2011
selepas sukan
Anis Syaliani
before kawad .
sign board di sekolah .
najib , myza , zubir
hari sukan merupakan hari yang amatlah memenatkan . benda yang paling best anis datang ! aku rindu hang lah . dah lama tak jumpa hang tau . THANKS sebab datang semata-2 nak jumpa aku . im really appreacite it . wehweh , aku menangis lagi pasal hang even kat mulut aku , aku dah cakap aku tak kesah pasal hang . THANKS sebab buat aku menangis lagi . hang tak tau aku sayang hang sangat and THANKS myza pujuk aku :)) pasal kawad , dapat no 3 , macam ada orang sabotaj jaa =,='

weh capital 'AA' , dulu aku respect hang sebab aku rasa hang baik dan berhati suci tapi sekarang tak lagi . hang tak macam yang aku jangka even siapalah hang dengan aku kan tapi aku tak sangka hang sampai macam tu . hang burukkan aku padahal hang kenalkah aku sampai dalam-2 ? hang ada hak apa nak menilai aku sampai macam tu sekali ? hang pernahkah tanya aku apa aku buat tu betul atau tak , ikhlas atau tak ? aku dah tengok semua and THANKS sebab musnahkan ke-respect-an aku pada hang AA :)

p/s ; entry berkaitan dengan THANKS :D

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: