Jul 15, 2011

i still smile because i love you


hang tau ? apa apa yang aku buat aku akan utamakan hang .
hang tau ? apa apa yang aku lists kan , nama hang mesti ada .
hang tau ? bila aku nak buat something , nama hang mesti aku sebut .
hang tau ? aku selalu cakap aku sayang hang even hang tak dengar .
hang tau ? bila hang diam aku cuba happy kan hang .
hang tau ? hang penting sangat dalam hidup aku sangat .

tapi , sudah lah babe . buatlah apa hang nak buat okay . i have no right to prevent yourself because i was not meant anymore for u right ? act , aku kecewa dengan hang . kecewa yang teramat sangat . apa hang tau rasa dalam hati aku ? tak kan ? ya lahh , sebab hang tak macam diri hang yang aku kenal . boleh tak hang just cakap dengan aku ? aku sayang hang gila sampai aku menangis sebab hang tanpa rasa malu dan segan . tapi apa yang hang balas ? mungkin hang tak perasan , tapi aku perasan . sudah lah bagi alasan , aku tak lah bodoh mana sangat . aku paham semua sayang . it's okay , kalau satu hari hang tau apa aku rasa and hang tergerak hati nak cakap dengan aku pasal hal ni . aku akan cakap dekat hang , AKU TETAP SAYANGKAN HANG :)

p/s ; learn to appreciate a person even in hard and easy .

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: