Nov 21, 2011

Restu :)

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah , selamat sudah kenduri paksu aku semalam . Semua berjalan dengan lancar . Cuaca pun elok jaa . Aku bila lagi ? HAHA Lekluuu . Belajar dulu . Kalut apa , tak lari gunung dikejar dikk . Thanks sayang sebab datang kenduri semalam . Dapat jugak kenal-2 dengan adik beradik . Tapi tak sempat jumpa cik ibu dengan cik abah . Yalahh , depa kan pi belah pengantin perempuan . Sekurang-2 nya dapat jugak tok jumpa awak enn . Seronok dia tengok awak semalam. Senyum memanjang jah . Sebab tu laa aku sayang tok aku . Dia sporting . Jangan jeless .

Pagi tadi masa tengah lap-2 pinggan kenduri ,

Tok : Sekarang ni tok dah ada cucu lelaki baru . Elok lah tambah lagi sorang . Dia mai tegur tok , panggil 'tok' . Lembut ja dia , sopan . *Sambil lap pinggan senyum usha aku
Aku : *Hanya mampu tersenyum dan menahan malu , HAHA
Tok : Sapa kak ? Sepupu kaa ... *Buat-2 tanya
Aku : Ohh HAHA aa , 'kawan' lah tok . Kenapa ? *MALU GILAA SEMUA ADIK BERADIK TENGOK AKU SEMBIL SENGEH-2
Tok : Muka sama jaa . *Senyum makin lebar . Haa tok tengok sopan ja . Elok jadi cucu tok .
Aku : *Wohh , merah terus muka aku , HAHA

p/s ; Yeshhh , dapat RESTU tok . HAHA , semoga termakbul apa yang tok cakapkan . Aminnn ! 

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: