Nov 17, 2011

Last Day

بسم الله الرحمن الرحيم

Hai ! Lamanya tak update blog . I miss you so much :* Bukan apa , malas lah nak menaip entry even ada topic . Hoyeahh hari ni last day kita sekolah but aku jah duduk rumah tak pi sekolah . Malas and memang aku tak larat sangat . Kepada kawan-2 aku yang tak sempat nak lepak hari ni , sorry . Nanti kita keluar lepak sama-2 okay insyallah .

Last week hari sabtu ada jamuan kelas aku di KLC . Ouhh best sangat . Budak-2 kelas tahun ni memang terbaikk lahh . Mula-2 pi main bowling dengan kawan-2 semua sekali Cikgu Ku Ahmad .  Sumpah dia sporting habiss . Then aku , Myza , Mila , Dyanah , Fatin , Sazwani and Anis pi karokk . Habis karok baru makan Pizza . Yahh , banyak gila sampai kenyang and ada yang kena tapau balik . 













p/s ; Apa pun , hari tu memang the most awesome day ahh !

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: