Aug 8, 2011

mari berbukaa .

بسم الله الرحمن الرحيم

haa , tengok jam sekarang . dah pukul 7.26 . lagi 10 minit nak berbuka dah . aku tau saat-2 ni mesti hampa dah bersusun depan meja dengan nasi dah siap bubuh lauk get ready nak berbuka . semangat gila hampa . bagusss ! aku tak paa , meja makan dengan pc beberapa inchi saja . 

masuk hari ni , dah berapa hari aku tak jumpa kau kan . last hari jumaat , besok pun kita tak boleh jumpa sebab tusyen mana ada . haishh , tahap rindu aku pada kau dah melampau-2 dah ni . bila laa aku boleh jumpa kau . it's okay , bulan ramadhan yang penuh rahmat ni akan mengajar kita erti rindu lagi kan sebab time-2 ni laa kita nak collect pahala banyak-2 . alaa , bila lagi kalau bukan bulan tanpa syaitan ni . depa kan dapat cuti sebulan :))

p/s ; header baru lahh :D jum berbuka jum .


Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: