Jun 11, 2011

Day 3 - 10 things i hate

1- wasabi . yurkk ! so unpleasant taste . meloyakan -.-
2- cheater . wehh , pi laa jejauh dari aku . aku tak suka .
3- bila kredit aku habis . urghh ! menyusahkan hidup ja lahh .
4- unappreciated . aku dah buat bagai , hang buat dunno . damn ~!
5- exam . bhai , kenapa perlu ada exam hah ?
6- when someone ask stupiddoo questions . macam ada orang col then tanya , gangu tak? urgh kalau rasa gangu tak payah lah terhegeh col . bodoh !
7- when fighting with cik adik . time tu lah ada adegan tarik menarik dan cakar mencakar .
8- homework especially time holidays . belambak ya rabbi . 
9- aku tak buat hang tuduh aku buat . wehh , selidik la dulu .
10- when lost loved ones , not hate but i cant accept it :(

tengah buat NIE , pless datang lahh idea . aku tak tau nak buat apa nih . nak kena hantar hari isnin . i really really want the pizza vouchers . nak makan pizza free . HAHA

p/s ; tunggu next day pulak oke .

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: