May 23, 2011

yes , im jealous !

perempuan mana tak jeles bila bf dia sembang lain macam depan dia dengan perempuan lain . ada ? kalau ada bagitau aku . nak post duit merah kat dia 5 keping . hurm , fine memang aku jeles tapi aku buat chill ja . malas nak tunjuk . entah kenapa bila dengan huzai aku rasa kolot gila nak sebut 'jeles' ni . HAHA , ayat bodo tapi serius . aku cam eh nak bagitau dak aku jeless sangat ni . tapi mesti aku buat muka habis cool lah tahan jeles .

yaa memang laa dia ' maybe ' sembang pasal masalah perempuan tu . tapi kenapa kena DEKAT dan DEPAN aku . haduss , tolong la paham kak . kak , saya gf dia oke . agak agak laa nak buat mesra depan saya pun . saya bukannya tak dak mata nak tengok , tak dak hati nak rasa . kak nak sembang macam tu pun habis kuat pi la kat sekolah . kak buat mcam kak dengan dia sekolah asing asing . dan habis kuat pun jangan la saya nampak .

dan dan kau kenapa masih mampu tanya soalan , ' marah ka ? , jeles ka ? ' . yaa , of cos laa sayang oi . cangak lagi . tapi dengan habis chill aku jawab ' dak laa ' sedangkan hati aku ' YAAA ' .

it's okey . benda simple ja kan . kawan sekolah dia . urgh , lupakan ( FULLSTOP ) aku yakin kau sayang aku kan . btw , thanks bagi love . tiap kali meet mesti kau bagi love kat aku . thanks gegila lah . aku simpan dalam hati aku dah . i love u my superman .

p/s ; serius ka nak pi China nanti ? sebulan ? gila lama . aku tak sanggup oke !
Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: