May 17, 2011

mood ; fade up !

huhhh aku malas nak cakap banyak banyak . ni baru berkesempatan nak update blog dalam situasi yang amat menyeksakan . aku nak pc aku balik ! cik abah pi la repair cepat . even petang tadi dah beli pc baru , aku still nak pc lama . lcd dia amat la tidak memuaskan hati aku . semua gamba jadi lebar . meruntuhkan hati aku yang nak share pelbagai gamba nih ! urghh rimas sangat oke .

pasal kawad , alhamdulillah dapat no 2 . hasil penat lelah kami . untuk pengetahuan sekarang . aku tengah exam . kenapa perlu ada exam ? menyemakkan otak aku oke .

physics paper 2 amatlah susah .
cik ibu dah berleter . nak kena off dah . hmm tolong la aku serabut . haishh , meluat tengok pc ni . aku nak cakap dengan hang huzaifah . hang ja boleh buat aku senyum even sakit hati tahap melampau . tapi saat ni la kedit tak dak . huh !

p/s ; baik blah masuk bilik dari kena berleter dua tiga guni .

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: