Jan 1, 2012

Hai Encik 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

Goodbye 2011 , take care nahh . Record saya tahun lepas awak simpan kejap-2 tau . Haii 2012 , saya Nurul Aina . Awak akan jadi PA saya untuk record segala gelak teriak saya nah . Thank you ! Ehhhh , lupa pulok . 2012 is new year right . So mesti la ada azam baru kann . Aku baru nak terfikir-2 apalah azam baru ni haa . Ni haa azam yang ikhlas dari aku tapi Insyaallah akan buat yaa , ngehngeh ! 

# Kurangkan pergaduhan dengan awakk . Tired lah b , kennn ?
# Tak nak cengg kelas Agama dah , Haha . Dengar tu weh !
# Qada' balik solat yang pernah tertinggal , INSYAALAH !
# Struggle gila bangang lah this year *budak SPM lah katakann*
 # Nak kita sweet-2 macam duluuu balik . Otw right sayang ?
# Every week nak basuh kasut sekolahh :D
# Lenyapkan sementara nafsu 'beli-belah' , ohyeahh .
# Takmo kutuk cikgu dahh , dosa ouhh . Nanti tak berkat nak amik SPM
Cukuplah tuu , tu jaa yang terlintas difikiran . Okay , nak ikat tali kasut . Besok kena pi sekolah , ada gotong-royong . Demnnn ! Takpaa , besok kita boleh dating kan sayangg :D

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: