Dec 4, 2011

Kenapa lelaki tak kahwin-2 ??

بسم الله الرحمن الرحيم

Heloooo ebelibadii , okayy nampak dak title tuhh . Hahh , jangan hot kepada guys-2 diluar . Ni just pendapat aku whyyyy lelaki membujang lama sangat . Bukan semua la kenn , sebab sekarang ni kann dah ramai yang kahwin awai . Ya lahh , nak elak maksiat kan . Baguss , yang tuu yang Islam nakk . Wuuu , kenapa hah malam ni tergerak hati nak tulis entry pasai nii . HEHE sebab aku rimas tengok banyak lelaki yang semakin miang sekarang . Hampa sama kaa ? Sapa makan cili dialah rasa pedasnya . Nak tau kan kenapa ? Mehh baca kat bawah nii apa alasan depa dok bujang tak kahwin-2 lagi . Sebelum tuu , yang ni lagi ohsemm . Ouhh Gempak Tuhhh !

# Weii , duit belum cukup lagi lahh !
# Nak beli kereta , rumah dulu baru kahwin .
# Susahlah nak cari yang berkenan di hatii .
# Tak datang seru lagi kott .
# Banyak sangat halangan , grr .
# Ilmu kebatinan belum cukup , HEHE .
# Kahwin nanti mesti susah , kalau dapat bini yang 2 kali 5 macam aku . Kena bimbing dia pastu kena tanggung dosa dia lagi . Dosa aku pun belum tertanggung lagi , huhh !
# Dah mencubalah tapi dikecewakan , haii nasib badan .
# Jodoh takdakk wat cena .
# Dia ni suka pasang orang ramai sangat , PLAYGIRL dohh .
# Sabarla , nak carik yang solehah . Baru mak aku suka .
# Nak sambung belajar dulu , awek aku ada PHD . Malu weii !
# Saya suka dia , tapi dia tak suka saya , sobsobb :'(
# Perempuan ni peliklah , sikit-2 nak merajuk tak tentu pasal . Menyampah layan .
# Fobia dengan perempuan yang pisau cukur . Habis bulu aku dia cukur , HAHA
# I sayang dekat you lahh Aaron Aziz . BLURPP ! *Are you gayy ??
HAHA macam-2 sungguh alasan depa . Pelikk pelikk . Tak payah la memilih sangat wahai kaum lelakii . Mentang-2 lah kaum Hawa ni belambak . 

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: