Dec 1, 2011

Awak satu dalam sejuta b ♥

بسم الله الرحمن الرحيم

Malam ni lama saya menangis . Sebab awak b . First , i thought imma strong girl b but im not . Saya tipu , saya tak kuat pun . Saya menangis , saya sayang awak cintaa . Bila saya baca balik text kita tadi , saya tersenyum . Awak cakap , ' kalau bb cakap u love me more than i love u . tak betul pun statement tu sebab both of us love each other very much ' . Thanks , actualy yang tu saya nak dengar dari mulut awak . Satu lagi tadi , bila awak ada cakap jangan menangis demi lelaki macam awak terus saya text awak macam nii . Saya nak awak tahu siapa awak dalam hati saya b .

Text from me at 9.04 PM  
Sebab lelaki yang satu dalam sejuta macam awaklah saya sanggup menangis tanpa henti . Saya sayang awak b , sebab tu saya benci awak . Saya tak nak awak tinggalkan saya , sebab tu saya cuba yang terbaik untuk lelaki yang satu dalam sejuta yang pernah saya jumpa . Saya pernah jumpa lelaki satu dalam seribu sayang . Azamin (my ex) , i thought he was a perfect man for me . Sebab tu saya sayang dia bagai nak rak dulu . Saya silap , sayang sepenuh-2 hati juga boleh berubah kan . Tak sampai sebulan kami break , dia jumpa perempuan lain . Yaa sekarang saya dah jumpa the perfect and right man for me , for my life and my future Insyaallah . Satu dalam sejuta , it is u b . Sebab tu bila saya terluka saya nak cakap saya benci awak . Sebab awak tahu sebenarnya saya cintakan awak sangat b . Sorry sayang .

Text from him at 9.10 PM
Bb , saya takkan pernah tinggal awak . Kalau awak nak benci saya demi cinta kita , saya sanggup . Saya ada awak sorang and awaklah orang pertama yang betul-2 saya cinta dan tak pernah nak mainkan hati awak . U are my lover my truly lover . Even if u say u are not perfect but u still perfect everything for me . B yakin kita ditakdirkan bersama . Awak tetap yang terbaik okay ? Dah tak nak fikir bukan-2 . I love you honey bunny munny .

p/s ; Sayang , lepas tu saya senyum . Saya tau kita bahagia . Yaa , saya tak salah pilih awak :)

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: