Oct 23, 2011

Today was awesome day ♥

بسم الله الرحمن الرحيم
Damn happy dapat jalan-2 dengan awak hari ni b ! Banyak gila sweet moment hari ni . Akan saya pahat semuanya dalam jiwa saya . Awak pun sama okay b . Nanti lepas awak habis SPM kita keluar jalan-2 lagi tau . Sekarang awak dah kena focus study . Kan awak nak buktikan pada saya awak nak jadi lelaki yang terbaik dan berjaya untuk saya . Awak tau kenapa saya lagi sayang awak ? Sebab awak selalu buat saya rasa disayangi . Iloveyou b . 

Now , what i happy most is kita dah tak salah paham terok-2 macam dulu kan b after the worse thing jadi tuu . Tak pernah saya buat macam tu tapi dengan cara tu terus kita okay kan . Btw , thanks b even sakit sangat time tu sekurang-2 nya kita dah betulkan salah silap kita . 

Huzaifah, janji tau awak tak nak cari girlfren lain . Awak janji tau saya yang terakhir dalam hidup . Awak janji tau awak tak akan curang kalau tak saya tumbuk awak kuat-2 . Awak janji tau awak akan jaga saya baik-2 . Awak akan protect saya dari lelaki lain . Awak janji tau awak jadi bestfren saya sampai bila-2 . And satu lagi awak kena janji awak akan bersama saya susah senang sampai akhir hayat kita yaa . Kasih sayang saya pada awak terlalu banyak sampai melimpah-2 dah haa . Nah saya bagi satu Muahh :*

p/s ; Entah kenapa malam ni romantik tahh :D
Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: