Jun 24, 2011

aku kuat tak ?

aku kuat kaa ? maybe ya maybe tak . ikut situasi la kot . tapi hari ni aku tak kuat . apa aku merepek ni ? urgh wataeva lahh . btw , thanks huzai for there with me when i need someone to release the sadness in my heart .

should i be honest with u ? saya terlalu ingin anda tahu , saya tak nak ada sebarang rahsia dengan anda tapi saya tak tahu macam mana nak mulakan semua ini . saya cuma berharap anda dapat menerimanya . saya berjanji pelajaran saya tidak akan terganggu . saya masih sedar tanggungjawab saya sebagai seorang pelajar dan seorang anak . saya berharap akan adanya ruang dan waktu untuk saya berbicara dengan anda someday .

p/s ; happy birthday Fatin Syafiqaa :)
Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

2 comments:

Fatin Syafiqaa said...

Thanks Aina untuk ucapan itu :) Aku hargai sangat

anak haji zaini said...

welcome Fatin :)