May 27, 2011

ough ! i lov u damn much ^^

baru balik tusyen . tadi jumpa kat tusyen kawan kawan lama sekolah rendah termasuk lah adik huzai . aisyah . comel kot , tengok abang ah . HAHA . masa balik tusyen , as usual laa , dia mesti hantar aku en tapi aku risau lah pasal mak dia ambil aisyah dia . mak dia marah ka jalan dengan dia . dia boleh buat habis slumber laa . dia kata ' ala rilex laa . mak standard ja ' . HAHA ha laa . aku yang gabra semacam .


masa tengah jalan nak sampai umah aku dah dengan dia . tetiba gurlpp ! terkesima aku . kau suka buat suprise macam tu . aku terharu sangat . thanks so much sayang . tetiba aku rasa kau sayang gila gila kat aku and hakikatnya memang pun . pipi kanan aku rasa panas ja bila teringat kau :) malu sangat tapi semakin hari aku tengok kau , kita makin dekat and hati aku semakin bertambah sayang .

but sekarang lak aku tengah crying bukan main . HAHA bukan apa . touching sangat baca blog someone nih . terlalu sedih dan kepada sapa yang baca for sure hampa akan menangis punya . dia story pasal bf dia yang dah tak dak . kesian sangat . accident baru baru ni . aku tak dapat bayangkan kalau aku di tempat dia . hilang orang tersayang , yang selalu dengan kita . mesti pelik sangat . betul cakap dia . berpisah nyawa lebih sakit dari berpisah jasad . sekurang kurangnya berpisah jasad kita tahu dia still ada kan . ouhh , hampa baca lah blog Ida . so , the summary is hargailah bila orang tu still ada dengan kita .

p/s ; besok kau tak mai tusyen ? da tu aku balik sorang la ni ?
Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: