Mar 1, 2011

5 march 2011


hah tu tarikh dia . adoi , dia mai dah . 'zaman penyeksaan minda para pelajar' . da la add math gila bewak susah . bio lak aku ingat mitochondria ja , supply energy . takat lukis cell aku ingt la . yang len ? jamm -_- dengan cik abby sayang tak masuk kelas . cikgu ! sakit mata pa teqok teqok . sudah la . kami sangap nak lukis nih . haha insyaallah aku cuba target BM , MATH MODE , AGMA , ENG , RC dengan CHEM . haha chem ? biar betoi aku nih . aku cuba laa . nak kena pantang ka exam ni . pantang pa ?

mampukah aku pantang minatang ni ? aku cuba jugak la . 2 minggu ka ? tak ah . 6 hari ja ngeng .

hah la ni tiap tiap ari xperia aku full dengan gmbaq ja . sakan sungguh depa bab bab ber'pose' ni . noh cik myza dengan cik yana . aku taw hampa dok skodeng blog aku tambah cik yana . akai nak suruh aku boh gmba hampa la tu kan . haha nah mek !

masa kelas bio orang dok buat experiment .


apa cer ? skema tak ? haha !

Dah baca ? Tinggalkan tapak kaki anda !

No comments: